#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Saavutte aivan kuopan reunalle ja siellä on dinosauruksen munaa syömässä neljä liskoihmistä. Thansan ja Varjokettu pääsevät hiipimään vähän lähemmäs. Kuullessaan teidän lähestyvän ne ottavat piikkinuijat käteen. Kartta dialla 3.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Parin sydämenlyönnin ajan Thansan tuijottaa lähintä liskohenkilöä silmiin kunnes molemmat räpäyttävät ja Thansan läpsäyttää maahan ilmassa olleen jalkansa jota oli pitänyt liikkumatta kuin toivoen että häntä ei huomattaisi. "Jumprahuiti."
Pikku miekkonen päästää lyhyen ja täysin tarpeettomalta kuulostavan lallatuksen joka putoaa oktaavi oktaavilta ja tuo kummasti mieleen suppilossa putoavan metallikuulan. Ääni päättyy hänen huuliiltaan tulevaan plop-ääneen ja ukkelin vaatteissa käy pieni hohde.
Not nyt ei enää ehkä mekkalalla ole väliä. Tehdään arcane pocket ja liikutaan kohti munia.
AC 17 kun tulee oleelliseksi.
Pikku miekkonen päästää lyhyen ja täysin tarpeettomalta kuulostavan lallatuksen joka putoaa oktaavi oktaavilta ja tuo kummasti mieleen suppilossa putoavan metallikuulan. Ääni päättyy hänen huuliiltaan tulevaan plop-ääneen ja ukkelin vaatteissa käy pieni hohde.
Not nyt ei enää ehkä mekkalalla ole väliä. Tehdään arcane pocket ja liikutaan kohti munia.
AC 17 kun tulee oleelliseksi.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Yksi liskomiehistä kiertää Thansanin taakse ja yrittää nujauttaa piikkinuijalla.
lämä:
Delzden seuraavana, violetti lisko otti tuplamoven Varjoketun taakse.
[13]+6 = 19
1d20+6: [
]
+6
= 19
1d20+6: [
lämä:
[6]+3 = 9
1d8+3: [
]
+3
= 9
1d8+3: [
Delzden seuraavana, violetti lisko otti tuplamoven Varjoketun taakse.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzeen rientää Thansanin avuksi ketjuvasaraansa pyöritellen, asettuen tätä uhkaavan liskon taakse ja mätkäisten siltä etäältä jalat alta.
movella 10ft päähän, fortress mode, reachillä trip. Jos thansani threatenaa, flankkibonus pihäisi laskea päälle.
movella 10ft päähän, fortress mode, reachillä trip. Jos thansani threatenaa, flankkibonus pihäisi laskea päälle.
[6]+10 = 16
Trip 1d20+10: [
]
+10
= 16
Trip 1d20+10: [
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Flankkibonuksen kanssa trip onnistuu.
Seuraavana Varjokettu.
Seuraavana Varjokettu.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu yrittää lähteä liikkeelle mahdollisimman matalana yrittäen väistää sekä vihollisten lyönnit, että Delzeenin ketjuvasaran. Sitten hän pistää maassa makavaa olentoa.
Move Through Threatened Squares (half move), Attack
Acrobatics +13
masterwork rapier +7 (1d6+2/18-20) plus 1d4 hidden strike (precision)
Move Through Threatened Squares (half move), Attack
Acrobatics +13
[15]+13 = 28
1d20+13: [
]
+13
= 28
1d20+13: [
masterwork rapier +7 (1d6+2/18-20) plus 1d4 hidden strike (precision)
[1]+7 = 8
1d20+7: [
]
+7
= 8
1d20+7: [
[1]+2 = 3
1d6+2: [
]
+2
= 3
1d6+2: [
[3] = 3
1d4: [
]
= 3
1d4: [
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjoketun sivallus menee ohi. Keltainen lisko viskaa Varjokettua heittokeihäällä ja punainen samoin Delzdeniä.
javelin V:
javelin D:
Tähtäys on huono.
Seuraavana Sälpä ja seuraava vuoro eli Thansan.
javelin V:
[5]+1 = 6
1d20+1: [
]
+1
= 6
1d20+1: [
javelin D:
[3]+1 = 4
1d20+1: [
]
+1
= 4
1d20+1: [
Tähtäys on huono.
Seuraavana Sälpä ja seuraava vuoro eli Thansan.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä rynnistää eteenpäin, samalla kasvattaen massaansa ja näyttäen vielä enemmän kiviseltä kuin yleensä. Hän lähestyy lähintä liskoa ja sitoo sen lähitaisteluun.
Double move, swift actionilla elemental aspect ja +2 Con.
Double move, swift actionilla elemental aspect ja +2 Con.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Hieman empien Thansan kumauttaa kahdenkäden otteella maassa makaavaa liskoa ja lähtee sitten puikkelehtimaan liskojen välistä kohti munia heiluttaen nuijaa villisti.
Thansan liikkuu kaikkien kolmen liskon threatin läpi. Flankkiasemasta etelään-kaakkoon-koilliseen. AC 19 attack of opportunityjen varalta defensive fightingin vuoksi. Olen ottanut 9 vahinkoa viime vuorolta.
Thansan liikkuu kaikkien kolmen liskon threatin läpi. Flankkiasemasta etelään-kaakkoon-koilliseen. AC 19 attack of opportunityjen varalta defensive fightingin vuoksi. Olen ottanut 9 vahinkoa viime vuorolta.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Keltainen ja punainen oppaavat Thansania kynsillä. Vihreä ei maassa maatessaan viitsi edes yrittää vikkelää Thansania.
Vihreä nousee ylös ja sitä voi opata. Sitten se yrittää lyödä Varjokettua morningstarillaan.
Seuraavana Delzden.
[2]+8 = 10
1d20+8: [
]
+8
= 10
1d20+8: [
Seuraavana Delzden.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden mätkyttää vihreää liskoa, mutta ärtyy siitä miten Varjokettu on tunkenut itsensä väliin. Prone antaa -4 AC, soft cover +4 AC. Eli +/- 0.
Partamies ottaa taas askeleen lähemmäs liskoja, huomaten Thansanin olevan ahdingossa. Hän kokeilee, josko punaisenkin liskon jalat olisivat spagettia.
[20]+8 = 28
Reachilla 1d20+8: [
]
+8
= 28
Reachilla 1d20+8: [
[3]+5 = 8
Jos osuu 1d8+5: [
]
+5
= 8
Jos osuu 1d8+5: [
[3]+8 = 11
Crittimujautus 1d20+8: [
]
+8
= 11
Crittimujautus 1d20+8: [
Partamies ottaa taas askeleen lähemmäs liskoja, huomaten Thansanin olevan ahdingossa. Hän kokeilee, josko punaisenkin liskon jalat olisivat spagettia.
[14]+10 = 24
Red trip 1d20+10: [
]
+10
= 24
Red trip 1d20+10: [
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Vihreään osuu ja punainen lisko on tripattu.
Violetti astuu varovasti lähemmäs Delzdeniä ja lyö häntä.
morningstar:
jos osuu:
Punainen nousee ylös ja pujahtaa Delzdenin taakse. Varjoketun vuoro toimia ennen sitä ja seuraavaksi Sälpä.
Violetti astuu varovasti lähemmäs Delzdeniä ja lyö häntä.
morningstar:
[12]+8 = 20
1d20+8: [
]
+8
= 20
1d20+8: [
jos osuu:
[5]+5 = 10
1d8+5: [
]
+5
= 10
1d8+5: [
Punainen nousee ylös ja pujahtaa Delzdenin taakse. Varjoketun vuoro toimia ennen sitä ja seuraavaksi Sälpä.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzdenhän saa tuosta punaisen liskon ylösnousemisesta uuden opin? Aiemman vuoron oppi onneksi käytetty, niin tästä toinen. Ei tietenkään voi tripata, mutta kuitenkin.
Olen muuten myös hienosti unohtanut sen murkkujen antaman -2 str penaltyn. Oliko se permanent vai väliaikainen?
Prone laskettu mukaan hyökkäysbonuksiin. Strenapenalty laskettu attackiin ja damageen.
Olen muuten myös hienosti unohtanut sen murkkujen antaman -2 str penaltyn. Oliko se permanent vai väliaikainen?
[6]+11 = 17
Delzden AOP w/ reach vs. punainen pronelisko 1d20+11: [
]
+11
= 17
Delzden AOP w/ reach vs. punainen pronelisko 1d20+11: [
[8]+3 = 11
Damage 1d8+3: [
]
+3
= 11
Damage 1d8+3: [
Prone laskettu mukaan hyökkäysbonuksiin. Strenapenalty laskettu attackiin ja damageen.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Strength penalty oli damagea eli väliaikainen.
Liskomies kaatuu iskun voimasta maahan tajuttomana.
Liskomies kaatuu iskun voimasta maahan tajuttomana.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Eipä se strenapenalty olisi tässä välissä tosin mihinkään kadonnut. Emme ole nukkuneet välissä eikä Restorationia ole loitsittu.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä jyrää aluskasvillisuuteen toisen liskon taakse saadakseen sen nalkkiin itsensä ja Delzdenin taakse. Hänen sapelinsa tihkuu happoa kun hän iskee.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Olen pari päivää lomalla ja netti toimii hitaammin. Tulen perjantaina takaisin etelään. Siirrättekö keltaista tokenia yläviistoon vihreän viereen
Sälpä osuu sapelillaan liskoon ja se sihisee kivusta. Keltainen lisko sivaltaa Thansania ja astuu lähemmäs toveriaan.
Thansan seuraavana
Sälpä osuu sapelillaan liskoon ja se sihisee kivusta. Keltainen lisko sivaltaa Thansania ja astuu lähemmäs toveriaan.
[14]+1 = 15
1d20+1: [
]
+1
= 15
1d20+1: [
Thansan seuraavana
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Olen siirtänyt keltaista liskoa 5-foot stepin verran ylävasemmalle. Ilmoita täällä tai discordissa jos ei mennyt oikeaan paikkaan.
Thansan arvioi toveriensa pärjäävän kolmelle jäljelläolevalle liskolle, harppoo munien luokse ja alkaa kahmia niitä sulloakseen ne arcane pocketiin.
Arcane pocket toimii kuten 5 tuntia kestävä bag of holding jonka maksimikapasiteetti on 50 naulaa. Oletan että menee yksi toiminta nostaa muna maasta ja toinen toiminta sulloa se säkkiin, joten tällä kiekalla saan vasta ekan munan kainaloon. Jos pussin avaaminen vie toiminnan, teen sen ensin. Pudotan nuijan jotta saan hyvän otteen, koska nämä munat taitavat olla isoja. Katsotaan miten monta säkkiin mahtuu...
2 hp viimevuoron claw-aupista merkitty.
Thansan arvioi toveriensa pärjäävän kolmelle jäljelläolevalle liskolle, harppoo munien luokse ja alkaa kahmia niitä sulloakseen ne arcane pocketiin.
Arcane pocket toimii kuten 5 tuntia kestävä bag of holding jonka maksimikapasiteetti on 50 naulaa. Oletan että menee yksi toiminta nostaa muna maasta ja toinen toiminta sulloa se säkkiin, joten tällä kiekalla saan vasta ekan munan kainaloon. Jos pussin avaaminen vie toiminnan, teen sen ensin. Pudotan nuijan jotta saan hyvän otteen, koska nämä munat taitavat olla isoja. Katsotaan miten monta säkkiin mahtuu...
2 hp viimevuoron claw-aupista merkitty.
-
- Viestit: 612
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Jes kiitos, tabletilla näkee sliden muttei pystynyt liikuttavan. Sanoisin että pussin avaaminen on toimintansa, kaikkien pitäisi mahtua sisään.
Vihreä yrittää huitaista Sälpää piikkinuijallaan mutta osuu harmittomasti nahkapanssariin ja vielä puraisee
Morningstar:
Bite:
Delzdenin vuoro!
Vihreä yrittää huitaista Sälpää piikkinuijallaan mutta osuu harmittomasti nahkapanssariin ja vielä puraisee
Morningstar:
[6]+8 = 14
1d20+8: [
]
+8
= 14
1d20+8: [
Bite:
[8]+5 = 13
1d20+5: [
]
+5
= 13
1d20+5: [
Delzdenin vuoro!
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden heiluttaa ketjuvasaraansa keskeltä pitäen, ja yrittää mätkiä useamman kerran violettia liskon takalistoon.
Meteor mode, two-weapon fighting. Sitten 5ft sivuun antaen Sälvälle suoran chargelinjan vihreään.
Meteor mode, two-weapon fighting. Sitten 5ft sivuun antaen Sälvälle suoran chargelinjan vihreään.
[13]+6-1+2 = 20
#1 isku vs. violetti 1d20+6-1+2: [
]
+6-1+2
= 20
#1 isku vs. violetti 1d20+6-1+2: [
[6]+2 = 8
#1 dmg 1d8+2: [
]
+2
= 8
#1 dmg 1d8+2: [
[9]+6-1+2 = 16
#2 isku vs. violetti 1d20+6-1+2: [
]
+6-1+2
= 16
#2 isku vs. violetti 1d20+6-1+2: [
[7]+1 = 8
#2 dmg 1d8+1: [
]
+1
= 8
#2 dmg 1d8+1: [
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0