#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Jos voin reagoida kissan ilmestymiseen huudahtamalla, niin lausun allaolevan (ei mitään sääntötekniikkaa). Jos olen yhä flatissa enkä voi reagoida, niin sitten odotellaan omaa vuoroa ja katsotaan onko enää relevanttia.
[+] Thansan puhuu
"Kettu, tee tilaa ja vältä kissaa!"
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Riittääkö tämä tilan antamiseksi?"

Varjokettu yrittää liikkua ketterästi väistäen iskut punaisen aspiksen taakse ja pistää sitä. Edit: Mikä jää yritykseksi, mutta ainakin iskussa oli potenttiaalia jos vain olisi osunut.

Tumble through:
[11]+13 = 24
1d20+13:  [
11
] +13 = 24


Pisto miekalla:
[1]+7 = 8
1d20+7:  [
1
] +7 = 8

Ja vahinko:
[6]+2+[4] = 12
1d6+2+1d4:  [
6
] +2 + [
4
] = 12
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"OIvallista!" Thansan huudahtaa, astuu Varjoketun jättämään tilaan, ja pyörittelee käsiään luoden niiden väliin hetkeksi hehkuvan pallon, josta leviää voimaa rätisten hänen käsivarsiaan pitkin ylös. Hän lyö kämmenensä yhteen ja tekee mutkikkaan liikkeen sormillaan, avaten ne sitten kissaa kohti. Himmeä hohde paljastaa että jokin loitsu sinne suuntautuu, mutta räjähdyksiä tai mekkalaa siitä ei synny.

Kissaan calm animals, Will DC 15, maksimi Hit Dice on alla
[2, 2]+5 = 9
2d4+5:  [
2
2
] +5 = 9


Five-foot step poispäin, sitten move actionilla nielaistaan yksi kakkoslevelin slotti jotta saadaan arcane reservoir ladattua, ja sitten sitä heti käytetään laukaisemaan calm animals kohti kattia.

Jos katti rentoutuu, mainitaan Sälvälle ettei kannata sitä vastaan hyökkäillä.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

CMD on 17 eli ei riitä. Puumajat ja niitä yhdistävät köysisillat ovat 20 jalan korkeudessa. Tikapuiden nostaminen puuta vasten on move action ja ne voi myös pudottaa yhtä helposti. Puuhun kiipeäminen ilman apuvälineitä on Climb DC 15 ja esim. levitointiloitsua voi käyttää.

Katin will save:
[6]+4 = 10
1d20+4:  [
6
] +4 = 10

Katti jää rentona makaamaan. Huomattuaan mitä tapahtui keltainen aspis karjaisee "Pomo tää yks teki jonku loitsun sun kissaan!" ja ampuu Thansania raskaalla varsijousella. Majasta kuuluu äkäistä sadattelua.

keltaisen varsijousi:
[15]+5 = 20
1d20+5:  [
15
] +5 = 20

lämä:
[5] = 5
1d10:  [
5
] = 5


Sälpä seuraavana.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä kiertää taisteluun Thansanin takaa käydäkseen saarretun Aspis-agentin kimppuun sapelillaan.
[+] Noppia
Hyök.
[19]+8 = 27
1d20+8:  [
19
] +8 = 27


confirm, jos tarvitaan
[11]+8 = 19
1d20+8:  [
11
] +8 = 19


Lämä:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


Critlämä, jos tarvitaan:
[1]+3 = 4
1d6+3:  [
1
] +3 = 4


Happo:
[3] = 3
1d6:  [
3
] = 3
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälvän sapelin isku konffaa ja punainen ähkäisee tuskissaan. Kalim käveli toiselle riippusillalle katsomaan mitä tapahtuu.

Turkoosi astuu Varjoketun taakse ja lyö häntä.
handaxe:
[12]+6 = 18
1d20+6:  [
12
] +6 = 18

lämä:
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7


Delzdenin vuoro
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Hei! Ei sinun pitänyt minun taakseni kiertää!!!"
[+] Ylläpitoa
Vahingo: 7, HP:tä jäljellä: 12
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden ottaa uuden otteen ketjuvasarastaan ja koettaa kampittaa aspislaista.

[3]+8 = 11
Trip red 1d20+8:  [
3
] +8 = 11
[17]+8 = 25
Trip #2 red 1d20+8:  [
17
] +8 = 25
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzden kampittaa punaisen nurin ja tämä yrittää nousta ylös ja lyödä takaisin.
handaxe:
[11]+6 = 17
1d20+6:  [
11
] +6 = 17

lämä:
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7


Opportunityjen jälkeen Thansan ja Varjokettu. Se voi kaatua pariin onnekkaaseen iskuun.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Luotan siihen että muut saavat ylös kapuavan Aspiksen nuijittua kumoon. Thansanilla ei ole asetta käsissä, joten ei auppeja täältä.

Delzden näyttää huojuvan taas hieman, joten Thansan käyttää loput taikavoimansa suojatakseen tätä. Hän asettaa kätensä sormensa kippuraiseen muotoon josta tulee mieleen kohti kurottuva puun oksa, ja viheltää yhtäjaksoisen mutta vaihtelevan sävelmän, jonka päättyessä hän ravistaa käsiään. Niistä näyttää kasvavan ja irtoavan kaarnaa, joka nopeasti peittää Delzdenin ihoa. "Seiso suorana kuin omenapuu, toveri," Thansan lausuu voipuneena, mutta vetää vielä esiin käärön jonka kulmaan on leimattu Tiennäyttäjien Järjestön varusvarastosta tuttu merkki.

Delzdeniin +2 barkskin. SIinä menivät loput spell slotit ja arcane reservoir. Move actionilla käteen scroll of shield. HP 29/39.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä sivaltaa ylös kömpivää aspista edelleen happoa tihkuvalla sapelillaan.
[+] Noppia
Vapari:
[3]+8 = 11
1d20+8:  [
3
] +8 = 11


Conf. jos tarvitaan:
[13]+8 = 21
1d20+8:  [
13
] +8 = 21


Lämäge:
[5]+3 = 8
1d6+3:  [
5
] +3 = 8


Crit jos tarvitaan:
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7


Happo:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzdenin ketjuvasara viuhuu niin maan armottomasti!

[6]+8+4 = 18
M??tkyn, mutta pronebonuksella! 1d20+8+4:  [
6
] +8+4 = 18
[5]+3 = 8
Damage 1d8+3:  [
5
] +3 = 8
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu katsoo lähintä vihollista ja pistää pistomiekalla. Tarvittaessa astuu / liikkuu lähemmäs.

Lyönti
[14]+7 = 21
1d20+7:  [
14
] +7 = 21


Vahinko
[4]+2+[1] = 7
1d6+2+1d4:  [
4
] +2 + [
1
] = 7
(Jos lähimpään ei ole flankkia, niin sitten viimeinen 1d4 ei tule.)
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Punainen vihu on nollassa eli staggered. Keltainen lataa varsijoustaan ja Sälvän vuoro sitten.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä ihmettelee että eikö mies osaa pysyä maassa ja survaisee vielä kerran sapelillaan. Sitten hän astahtaa kohti seuraavaa vihollista.
[+] Noppia
Hyök
[5]+8 = 13
1d20+8:  [
5
] +8 = 13


Conf
[14]+8 = 22
1d20+8:  [
14
] +8 = 22


Lämä
[1]+3 = 4
1d6+3:  [
1
] +3 = 4


crit
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7


happo
[5] = 5
1d6:  [
5
] = 5
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Kalim ärjäisee ja viskaa Sälpää tikarilla. "Älkää päästäkö niitä pakoon!"

tikariheitto:
[20]+11-2 = 29
1d20+11-2:  [
20
] +11-2 = 29

lämä:
[2]+4 = 6
1d4+4:  [
2
] +4 = 6

crit confirm:
[4]+11-2 = 13
1d20+11-2:  [
4
] +11-2 = 13


Turkoosi lyö molemmilla käsikirveillään Varjokettua.
[14]+6 = 20
1d20+6:  [
14
] +6 = 20

lämä:
[4]+3 = 7
1d6+3:  [
4
] +3 = 7

[5]+6 = 11
1d20+6:  [
5
] +6 = 11


Delzden uudestaan.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden koettaa kampittaa punaista uudestaan, kun tämä kuitenkin pysyy pystyssä, mokomakin.

[7]+8+2 = 17
Trip w/ flank 1d20+8+2:  [
7
] +8+2 = 17


Kampitti tai ei, niin normi attack. Prone pitää vaan huomioida.

[14]+6+2 = 22
Atk w/ flank @ red 1d20+6+2:  [
14
] +6+2 = 22
[3]+1 = 4
Dmg 1d8+1:  [
3
] +1 = 4


Delzden ottaa sitten askeleen lähemmäs muuta taistelua.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzden vetää punaiselta ensin jalat alta ja heti perään iskee kuoliaaksi.

Thansan ja Varjokettu.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 549
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan lukee ottamansa käärön vilkuillen välillä raskaan varsijousen kanssa venkoilevaan Aspikseen. Nähdessään tämän napsauttavan nuolen paikalleen, hän lukee vähän nopeammin. Ilmassa näkyy hetken linssimäinen vääristymä. Murenevat käärönriput putoavat Thansanin kädestä kun hän astuu lähemmäs tovereitaan ja ottaa esiin aiemmin löydetyn pullon. "Tämän pitäisi tehota pahempiinkin haavoihin." Hän pitää pulloa jotta voi tarvittaessa ojentaa sen muille. Tai juottaa sen näille jos tilanne sitä vaatii.

Standard action: shield kääröstä. 5-foot step. Move action: esiin potion of cure moderate wounds joka löytyi murkkujen syömältä Aspikselta.
AC 17. HP yhä 29/39
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu ottaa askeleen turkoosin taakse, mutta ei vielä pääse flankkaamaan. Hän ottaa toiseen käteen juoman vyöltä. Pistää miekalla.

Pisto
[6]+7 = 13
1d20+7:  [
6
] +7 = 13

Vahinko
[2]+2 = 4
1d6+2:  [
2
] +2 = 4

[+] Ylläpitoa
7 pistettä vahinkoa, 5 jäljellä.
5ft step, move juoman ottamiseen ja standard pistoon.
Vastaa Viestiin