#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden kokeilee onneaan uudemman kerran tuliterällä jousellaan.

[8]+7 = 15
ranged atk @ keltainen 1d20+7:  [
8
] +7 = 15
[1]+3 = 4
Damagea (piercing) 1d8+3:  [
1
] +3 = 4


Parempaan päin, nyt meni jopa kohti!
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Köysi kohoaa kahdenkymmenen jalan korkeuteen, mutta Thansan sen juurella on paneutunut muihin puuhiin. Uskoen olevansa turvassa hieman sillan katveessa, hän poksauttaa korkin irti pienestä putelista ja kieli keskellä suuta valelee hopeatikarin terän sen sisällöllä. Hän antaa pullon tippua ja nykäisee esiin vyöllään olevasta laatikosta käärön. Hän astuu hieman sivuun nyt pystyssä kohoavasta köydestä jotta muut pääsevät hyvin sen luo.
[+] Itsensämyrkytysvaara
[2] = 2
1d20:  [
2
] = 2
Standard action: dusk agate extract tikariin, move action: esiin scroll of true strike. 5-foot step. Luultavasti joko myrkytän itseni tai vihut pudotetaan just kun olen valmis.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Koko köysisilta horjahtaa kun partamiehen nuoli osuu keltaiseen ja hän tippuu maahan.

Keltaisen Acrobatics tasapainoiluun (DC 12):
[4]+1 = 5
1d20+1:  [
4
] +1 = 5

Putoamisvahinko (eka noppa nonletaalia):
[1, 1] = 2
2d6:  [
1
1
] = 2


Varjokettu seuraavana
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Yritys kiivetä ylös:
Climb:
[4]+3 = 7
1d20+3:  [
4
] +3 = 7


Toinen kiipeäminen:
[13]+3 = 16
1d20+3:  [
13
] +3 = 16


Movement speed: 30. Onko Varjokettu nyt kiivennyt 7 vaiko 14 jalkaa? Eli onko tässä seinää taustalla tai köydessä solmuja.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Köydessä on solmuja eli sä pääset 15 feettiä. Keltainen kömpii ylös ja lähtee kohti Delzdeniä.

Sälpä jatkaa
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä havaitsee vihulaisen omalla tasollaan ja suuntaa tätä kohti, sivaltaen keltaista sapelillaan.
[+] Noppia
Hyökkäys:
[8]+8 = 16
1d20+8:  [
8
] +8 = 16


Damage:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9


Happo:
[1] = 1
1d6:  [
1
] = 1
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sälvän sapeli tekee ikävän haavan keltaiseen ja Kalim jää odottamaan tikarit molemmissa käsissä jos ylös tulisi joku.

Siirrymme Delzdeniin
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Hei kaif'ar, ot' nuol'!" Delzden huikkaa sillalla tumput suorina seisovalle eksyneelle Aspislaiselle, ja laukoo tälle nuolen seuraksi.

[13]+7 = 20
Nuoli 1d20+7:  [
13
] +7 = 20
[1]+3 = 4
iskua 1d8+3:  [
1
] +3 = 4
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzdenin nuoli osuu ja mies joutuu ottamaan tukea jottei putoaisi maahan.

Acrobatics:
[16]+4 = 20
1d20+4:  [
16
] +4 = 20


Thansanin ja Varjoketun vuoro
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Ensin kiipeily:
[19]+3 = 22
1d20+3:  [
19
] +3 = 22


Varjokettu on ylhäällä. Siitä voi sitten yrittää heilahtaa toiselle puolelle tyyppiä.
Tumple through
[11]+13 = 24
1d20+13:  [
11
] +13 = 24
vs 5+CMD (Oletettavasti onnistuu joten siirsin Varjoketun toiselle puolelle.)

Note to self: Varjoketulla ei ole asetta kädessä,
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan kohottaa nokkansa ylös ja tajuaa olevansa sillä kohdalla mihin Aspispäälliikkö ehkä putoaa jos Varjokettu tekee tälle jotain kekseliästä. Hän koikkelehtii hieman pois ja yrittää pitää kääröä auki lukeakseen siitä johdatusta aseelleen.

Move vähän kauemmas, kääröstä true strike.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Sen CMD on 23 eli ei pääse ruudun läpi.

AoO:
[11]+9 = 20
1d20+9:  [
11
] +9 = 20

lämä:
[4]+4 = 8
1d4+4:  [
4
] +4 = 8


Edit: Acrobatics DC 12 ettei tipu sillalta.

Keltainen yrittää kaataa Sälvän maahan. Sitten olis Sälvän vuoro taas.
Trip, saa opata:
[4]+6 = 10
1d20+6:  [
4
] +6 = 10
Viimeksi muokannut Mustaparta, 20 Syys 2021, 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä hivauttaa liiveihin uivaa aspislaista. Mikäli tämä ei kerrasta usko, hän hivauttaa uudelleen.
[+] Paljon noppia
Vapari:
[8]+8 = 16
1d20+8:  [
8
] +8 = 16

Lämä:
[6]+3 = 9
1d6+3:  [
6
] +3 = 9

Happo:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2

Varsinainen hyökkäys:
[4]+8 = 12
1d20+8:  [
4
] +8 = 12

Lämä:
[2]+3 = 5
1d6+3:  [
2
] +3 = 5

Happo:
[1] = 1
1d6:  [
1
] = 1
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Vaikka varsinainen hyökkäys meneekin läheltä ohi, on Keltainen on Sälvän sivallusten ja hapon jäljiltä erittäin huonossa kunnossa.

Kalim hyppää maahan sillalta ja lähtee tikari molemmissa käsissä Sälpää kohti.

Acrobatics hyppäämiseen:
[19]+4 = 23
1d20+4:  [
19
] +4 = 23

nonlethal:
[2] = 2
1d6:  [
2
] = 2


Vuoro siirtyy Delzdenille.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden vaihtaa jousen maassa lojuvaan ketjuvasaraansa, kierähtäen ensin ketterästi hieman eteenpäin, ja aikoo näyttää Kalimille matkan itsensä ympäri! "Ot' ilm'kuperkeik'!"

Free: drop bow, move: pick up Meteor Hammer, free: 5ft step, standard: trippin'

[3]+10 = 13
Trip Karim Z. Yskowicz 1d20+10:  [
3
] +10 = 13


Mutta aluskasvillisuutta on tässä kohdassa liikaa, ja Delzden toteuttaa vain siimaleikkurin toimia.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Käärö Thansanin kädessä hajoaa hohtaviksi muruiksi ja hän kohottaa kätensä heittoon muuttaakseen viime hetkellä suunnitelmaa. Hän pyyhältää Kalimin taakse ja iskee.
[+] Kaikilla mausteilla
Myrkytetty hopeatikari +5 flank +2 true strike +20, osuma
[14]+27 = 41
1d20+27:  [
14
] +27 = 41

Krit conf
[3]+27 = 30
1d20+27:  [
3
] +27 = 30

Vahinko 1d3 +2 Str -1 hopeaa
[2]+1 = 3
1d3+1:  [
2
] +1 = 3

Ekstra kritsusta jos tarpeen
[3]+1 = 4
1d3+1:  [
3
] +1 = 4

Myrkky jos tekee naarmun
Dusk Agate Extract Save Fortitude DC 13; effect unconsciousness for 1 minute
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Deus kirjoitti: 20 Syys 2021, 15:17
[3]+10 = 13
Trip Karim Z. Yskowicz 1d20+10:  [
3
] +10 = 13


Mutta aluskasvillisuutta on tässä kohdassa liikaa, ja Delzden toteuttaa vain siimaleikkurin toimia.
Kalimin CMD on 23 eli tulos oli tasan 10:llä pienempi joten Delzden kaatuu itse. Thansanin tikari osuu mutta myrkky ei vaikuta.
Fort save:
[15]+8 = 23
1d20+8:  [
15
] +8 = 23


Seuraavaksi Varjokettu
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

"Juuri kun minä pääsin tänne ylös. *Huokaus*."

Hyppy alas:
Acrobatics
[2]+13 = 15
1d20+13:  [
2
] +13 = 15

ja siitä liikutaan eteenpäin, kiertäen tyhjälle sivustalle. Liikkeen aikana pistomiekka esiin.
Melee masterwork rapier +7 (1d6+2/18-20)
[16]+7 = 23
1d20+7:  [
16
] +7 = 23

Vahinko
[2]+2 = 4
1d6+2:  [
2
] +2 = 4

[+] Ylläpitoa
HP 13- vahinko AoP:sta 8 = 5 HP
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden mieluummin tiputtaa ketjuvasaransa kuin alistuu kaatumaan. Onhan hänellä, jostain ihmeen syystä, kylmärautainen ketjuvasara varalla odottamassa vyöllä.

Meteor Hammerin weapon quality trip antaa tiputtaa aseen mieluummin kuin antaa koko ukon kaatua.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Varjoketun miekka osuu ja pistää ikävästi. Keltainen astuu taaksepäin ja vetää pullon vyöltään ja juo sen.
juoma:
[3]+1 = 4
1d8+1:  [
3
] +1 = 4


Sälpä toimii
Vastaa Viestiin