#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
"Hoi työ! Onks Amersius Valacostii näkyn'? Tait' veij'r pist' ukk'o meän per'ä!" Delzden nauraa.
"Sylien o' tyhm' ko' luot' noh' Aspiks'n!"
"Sylien o' tyhm' ko' luot' noh' Aspiks'n!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varmuuden vuoksi vielä yksi yritys toimisiko sauva viimein. Parannus Säplään.
UMD:
Jos tällä kertaa toimii niin parannusta:
UMD:
[10]+7 = 17
1d20+7: [
]
+7
= 17
DC 201d20+7: [

Jos tällä kertaa toimii niin parannusta:
[7]+1 = 8
1d8+1: [
]
+1
= 8
1d8+1: [

PFS Tracker
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Myös vielä viimeinen tökkäys Sälpää kohti. Ei laiteta sauvaa pois, koska sille voi olla käyttöä.
Aktivointi, DC 20
Parannus jos aktivointi onnistuu
Aktivointi, DC 20
[10]+5 = 15
1d20+5: [
]
+5
= 15
1d20+5: [

Parannus jos aktivointi onnistuu
[2]+1 = 3
1d8+1: [
]
+1
= 3
1d8+1: [

-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Molemmat roistot ottavat jousensa ja ampuvat Varjokettua.
1. longbow:
2. longbow:
Seuraavaksi vuorossa pelaajat. Portaiden alapäässä voi heittää perskaa DC 28
1. longbow:
[13]+1 = 14
1d20+1: [
]
+1
= 14
1d20+1: [

[4]-1 = 3
1d8-1: [
]
-1
= 3
1d8-1: [

2. longbow:
[8]+1 = 9
1d20+1: [
]
+1
= 9
1d20+1: [

Seuraavaksi vuorossa pelaajat. Portaiden alapäässä voi heittää perskaa DC 28
Viimeksi muokannut Mustaparta, 05 Tammi 2022, 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu livahtaa portaisiin ja on valmiina iskemään jos jompi kumpi vihollisista tulee pistomiekan kantaman päähän ja yrittää pistää tätä.
Move ja ready action: Jos vihollinen tulee kantamalla niin lyödään.
(Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun pelaajan tekisi mieli ottaa take a cover action mutta valitettavasti väärä edition)
Edit: Perception DC:n on suurempi mitä nopasta voi tulla.
Move ja ready action: Jos vihollinen tulee kantamalla niin lyödään.
(Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun pelaajan tekisi mieli ottaa take a cover action mutta valitettavasti väärä edition)
Edit: Perception DC:n on suurempi mitä nopasta voi tulla.
Viimeksi muokannut TpM, 05 Tammi 2022, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PFS Tracker
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä vetää syvään henkeä ja näyttää jykevämällältä, kivisemmältä, kuin onkaan. Sitten hän seuraa Varjokettua portaisiin.
Elemental aspect päälle, +2 Con.
Elemental aspect päälle, +2 Con.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan nostaa käden kobra-asentoon mutta pyöräyttää sen sitten auki kämmen ylös sormet kohti jousimiehiä ja viheltää. Hohtava vana singahtaa näiden viereen ja räjähtää äänettömästi jättäen jälkeensä kimaltavaa tomua. Sitten Thansan hölköttää kohti portaikkoa.
Glitterdust kartalle rujosti määritettylle alueelle, Will DC 16 tai sokea, 5 vuoroa, uuden saven saa jokaisen vuoronsa lopussa kunnes onnistuu.
Glitterdust kartalle rujosti määritettylle alueelle, Will DC 16 tai sokea, 5 vuoroa, uuden saven saa jokaisen vuoronsa lopussa kunnes onnistuu.
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Will save 1:
Will save 2:
Molemmat ovat sokeita! Samaan aikaan läntisen seinän vieressä joku lausuu loitsusanoja ja siihen ilmestyy ikään kuin tyhjästä pitkäkeihäällä aseistautunut heppu (dia 2, Zaril Namoth) joka vaani teitä näkymättömyysloitsun suojasta. Hänen loitsunsa kohdistuu Thansanista 20 jalan säteelle ja se hiljentää kaikki äänet. Thansan saat Will saven DC 14, jos onnistut voit käyttää loitsuja normaalisti.
[15] = 15
1d20: [
]
= 15
1d20: [

Will save 2:
[6] = 6
1d20: [
]
= 6
1d20: [

Molemmat ovat sokeita! Samaan aikaan läntisen seinän vieressä joku lausuu loitsusanoja ja siihen ilmestyy ikään kuin tyhjästä pitkäkeihäällä aseistautunut heppu (dia 2, Zaril Namoth) joka vaani teitä näkymättömyysloitsun suojasta. Hänen loitsunsa kohdistuu Thansanista 20 jalan säteelle ja se hiljentää kaikki äänet. Thansan saat Will saven DC 14, jos onnistut voit käyttää loitsuja normaalisti.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Will save vaimentamista vastaan, DC 14.
[14]+6 = 20
1d20+6: [
]
+6
= 20
1d20+6: [

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden liikkuu portaikkoon lähemmäs pahiksia. Ketjuvasara pyörii ja uhkaa. Eli reach 10ft ja +1 Shield AC.
Double move, ei threat rangelle.
Double move, ei threat rangelle.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
will save 1:
will save 2:
Ne ovat edelleen sokeita eivätkä tee mitään.
Seuraavaksi teidän vuoronne!
[9] = 9
1d20: [
]
= 9
1d20: [

will save 2:
[11] = 11
1d20: [
]
= 11
1d20: [

Ne ovat edelleen sokeita eivätkä tee mitään.
Seuraavaksi teidän vuoronne!
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Varjokettu ottaa varovaisen askeleen kohti loitsijaa ja sitten yrittää hypätä tämän taakse mahtavalla loikalla ja pistää loitsijaa matkan varrella.
1st action: step, 2nd action tumble through using Up close and personal. Crit conf:
Jos crittas niin lisävahinko:
1st action: step, 2nd action tumble through using Up close and personal. Crit conf:
[13]+8 = 21
1d20+8: [
]
+8
= 21
1d20+8: [

Jos crittas niin lisävahinko:
[6]+3 = 9
1d6+3: [
]
+3
= 9
1d6+3: [

PFS Tracker
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Loitsija horjahtaa saatuaan haavan, joka olisi riittänyt surmaamaan jomman kumman hänen alaisistaan. Critin ja hidden striken kanssa 27 pistettä
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Thansan näkee Varjoketun uskaliaan manööverin ja päättää yrittää lopettaa tilanteen nopeasti ja päättäväisesti. Hän kohottaa jälleen kätensä ja laukaisee kolme valonuolta kohti salkoasetaikuria.
Standard action: Magic Missile. Move action: neljä askelta portaita alas (en pääse käsiksi googleen vielä tunteihin, joten liikuttakaa Thansania portaikon vasempaan reunaan ja sieltä alas, speed 20 feet.
[3, 3, 1]+3 = 10
3d4+3: [
]
+3
= 10
3d4+3: [



Standard action: Magic Missile. Move action: neljä askelta portaita alas (en pääse käsiksi googleen vielä tunteihin, joten liikuttakaa Thansania portaikon vasempaan reunaan ja sieltä alas, speed 20 feet.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Sälpä tähyilee loitsijaa Thansanin yli korkeampaa rappusilta. Tuon keihään lähettyville en ole menossa, hän miettiin ja osoittaa velhoa, laukaisten kädestään tulisen vasaman.
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Maagiset ammukset ja tulinen vasama tekevät sille pahaa jälkeä, mutta se on vielä toimintakykyinen.
Delzden, tee sille jotain
Delzden, tee sille jotain
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Delzden ottaa askeleen lähemmäs ja humauttaa vihollisen päätä kohti ensin tutkittuaan kallon rakenteen heikkoudet!
Free: 5ft step, move: studied target, std: attack
Free: 5ft step, move: studied target, std: attack
[1]+9+1 = 11
Atk 1d20+9+1: [
]
+9+1
= 11
Atk 1d20+9+1: [

[2]+5+1 = 8
Dmg 1d8+5+1: [
]
+5+1
= 8
Dmg 1d8+5+1: [

Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Zaril loikkii pois päin Delzdenistä ja Varjoketusta. Päästyään kauemmas hän loitsii parannusloitsun ja hänen haavansa paranevat myös itsestään joskin hyvin hitaasti.
Acrobatics Varjoketun CMDtä vastaan EDIT: tähän vielä sickened-penalty eli 20 oikeasti:
parantaa itseään loitsulla:
Pelaajat taas vuorossa + mahdolliset AoO:t
minioneiden will savet:
1:
2.
Acrobatics Varjoketun CMDtä vastaan EDIT: tähän vielä sickened-penalty eli 20 oikeasti:
[20]+2 = 22
1d20+2: [
]
+2
= 22
1d20+2: [

parantaa itseään loitsulla:
[4]+5 = 9
1d8+5: [
]
+5
= 9
1d8+5: [

Pelaajat taas vuorossa + mahdolliset AoO:t
minioneiden will savet:
1:
[15]-2 = 13
1d20-2: [
]
-2
= 13
1d20-2: [

2.
[10]-2 = 8
1d20-2: [
]
-2
= 8
1d20-2: [

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Irroittautui lähitaistelusta. No kappas. Thansan töpöttää portaat alas ja kurvaa pois paremmin aseistettujen jäsenien tieltä. Hän kohottaa jälleen kätensä ja heilauttaa jalkansa leveämpään asentoon. Pikkumies lausuu sanoja jotka kuulostavat etäisesti palavien halkojen poksahtelulta, ja energia näyttää virtaavan maasta kehon kautta ojennettuun käteen, jossa nyt kippuralle asetettujen sormien sisälle syttyy liekki. Lause päättyy sähähtävään ääneen, sormet napsahtavat auki, ja liekit virtaavat kohti keihästä kantavaa vastustajaa.
Ranged touch attack +5 (+2 BAB, +2 Dex, +1 size)
Damage 4d6 fire
Move. Scorching ray.
Ranged touch attack +5 (+2 BAB, +2 Dex, +1 size)
[19]+5 = 24
1d20+5: [
]
+5
= 24
1d20+5: [

Damage 4d6 fire
[3, 1, 5, 5] = 14
4d6: [
]
= 14
4d6: [




Move. Scorching ray.
Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju
Move / swiftillä tututksi tullut rutiini
Ja perään tarvittaessa normaali hyökkäys:
Vahinko:
Edit: Lopputuloksena lienee huikeaa ackrobatiaa mutta ei osumia
[6]+8 = 14
1d20+8: [
]
+8
= 14
1d20+8: [

Vahinko:
[5]+3 = 8
1d6+3: [
]
+3
= 8
1d6+3: [

Edit: Lopputuloksena lienee huikeaa ackrobatiaa mutta ei osumia
PFS Tracker
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2
PF2 characters: Cleric 9, Oracle 7, Wizard 5, Fighter 5, Rogue 3, Monk 5, Magus 3, Ranger 2, Inventor 2