Vankkuria vetävän hevosen rauhoittelu on yksi toiminto, joten Alysanra ehtii sekä rauhoittelemaan hepoa että valmistautumaan hyökkäämään.
Vankkureita vetävä hevonen on hermostunut, mutta Alysanra rauhoittelee sitä onnistuneesti.
Koni pysyy kasassa tämän vuoron.
Konna haistelee ilmaa tahmaisella kielellään ja loikkaa puusta komeasti maahan kohti vankkureita. Bounty huomaa tilaisuuden iskeä ja sivaltaa hilparillaan... reilusti otuksen ali. Konna ei loiki Alysanran ohi, joten valmisteltu hyökkäys jää ottamatta.
Laskeuduttuaan maahan konna kurnahtaa kuuluvasti. Sen silmistä välähtää tuskallisen kirkas valopulssi, joka hetken ajaksi muuttaa öisen metsän kirkkaaksi kuin keskipäivä Sarenith-kuussa.
Fortitude savet heitetty kaikille valopulssia vastaan.
Bounty critfail --> hero point --> critfail --> blinded 1 hour
Alysanra fail --> blinded 4 rounds (bottausohjeissa ei ollut hero point ohjeita, retroaktiivinen käyttö sallittu, jos haluat niin rerollaa tämä fort save ennen konnan seuraavaa vuoroa hero pointilla)
Männyntaimi critfail --> hero point --> critfail --> blinded 1 hour
Grimrose critfail --> hero point --> onnistuu --> dazzled 1 round
Fonkin onnistuu --> dazzled 1 round
Ghus onnistuu --> dazzled 1 round
Hevonen critfail --> blinded 1 hour
Puolet ryhmästä sokeutuu valopulssista. Hevonen vikuroi, mutta Alysanra pitää sen kurissa.
Konna loikkii maata pitkin suoraan kohti kala-laatikkoa ja hyppää vankkureihin.
Jotta kartta ei menisi aivan tukkoon hevosista, oletetaan, että kala on siirretty vankkureihin Fonkinin hevosen selästä. Konnalla on lesser cover vankkureiden laidasta.
Koko ryhmä toimii ennen konnan seuraavaa vuoroa. Sokea hevonen panikoi juuri ennen sammakon vuoroa ellei sitä rauhoitella Naturella (Diplomacy myös ok mutta paljon vaikeampi).
Initiative
Ghus 20
Alysanra 20
Bounty 19
Sammakko 17
Grimrose 13
Fonkin 9
Männyntaimi 6